Obserwatorzy

piątek, 8 marca 2013

Make Up -No make Up i recenzja kosmetyków Maybelline

Hej
Dziś przygotowałam dla Was coś innego niż dotychczas czyli mega minimalizm w makijażu, a właściwie w jego braku :).
Jak często wychodzicie z domu bez makijażu?
bo ja bardzo często wychodzę tak z domu pomijając usta które zawsze muszę pomalować choćby nawet bezbarwnym błyszczykiem, ale wtedy większość osób myśli ,że mam 16 lat :) heh



Kosmetyki których użyłam ,wygrałam bardzo dawno w konkursie Fashion Week organiozowanym na profilu Maybelline New York Polska ( wkrótce pokaże Wam  też makijaż konkursowy)


Kosmetyków tych używam już od  dłuższego czasu, dlatego z czystym sumieniem mogę coś o nich napisać a przede wszystkim polecić



Zacznę może od różu :
Dream Touch Blush
- róż o bardzo kremowej konsystencji
-świetnie się nakłada
-dopasowuję się do skóry
- bardzo wydajny
- nakładany na podkład utrzymuje się długo, niestety nałożony na twarz bez podkładu bardzo szybko blednie
- róż można nakładać palcami , dla niektórych może okazać się to minusem ale mi różnicy nie robi
-bezzapachowy

Pomadka Superstay 14h Lipstick

-pomadka jest o bardzo delikatnym zapachu malinowym, dla mnie to bardzo duży plus ponieważ nie lubię intensywnych zapachów
-nawilża usta
-utrzymuję się do 14h?! to nie prawda (no chyba,że nie będziemy jedli ani pili) pomadka znika bardzo szybko z ust, po mimo tego przypadła mi do gustu

Korektor Roświetlający Dream Lumi Touch
-korektor kryje delikatne cienie pod oczami, czego nie mogę powiedzieć o niedoskonałościach
-łatwo się rozprowadza
-rozświetla
- utrzymuję się bardzo długo

Polecam te produkty po mimo kilku małych nie dociągnięć:)





5 komentarzy:

  1. Jejciu faktycznie wyglądasz jak mała dziewczynka :D Kto by pomyślał :D Ja jednak bez czernej kredki na lini wodnej i tuszu nie wyjdę xD

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja nie wyjdę z domu bez tuszu do rzęs!! śliczna pomadka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wygrałam dokładnie ten sam zestaw ;) Szminkę uwielbiam mam ją w 2 kolorach a róż w 3.

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam kiedyś ten korektor i bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna pomadka... i chciałabym mieć taki problem, że uważają mnie za 16-latkę:) jak miałam 16 lat cieszyło mnie, że dodają mi lat, ale teraz już nie koniecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie Dziękuję za każdy komentarz :*
Obraźliwe komentarze od Anonimowych odbiorców będą systematycznie usuwane.