Obserwatorzy

niedziela, 30 grudnia 2012

Czasami marzenia się spełniają

Czasami marzenia się spełniają,ale chyba nie zawsze...A może poprostu trzeba mocno w to wierzyć i ściskać kciuki co sił?(Jak śpiewała Majka Jeżowska w swoich piosenkach dla dzieci-jakoś utknęła mi ona w pamięci heh)
Marzeń mam wiele ale spełniają się tylko niektóre...
To tyle o marzeniach :)
W Grudniu na profilu Rimmel został zorganizowany konkurs Oczekiwanko na Święta,trwał 23 dni.Codziennie odkrywało się kolejną kartkę z kalendarza adwentowego i było zadanie do wykonania (czasami trzeba było coś opisać, dodać makijaż,stylizację itp)Moje zmagania trwały codziennie(może dlatego ,że uwielbiam kosmetyki Rimmel, no i oczywiście motywowała mnie jeszcze nagroda główna jaka była do wygrania)Każdego dnia w konkursie były do wygrania inne kosmetyki o wartości ok 50zł.
W konkursie udało mi się wygrać,aż 3 razy w tym 2 razy na jury i 1 raz na głosy internautów.
 Wkrótce (kiedy otrzymam resztę kosmetyków) na blogu pojawią się recenzje tych kosmetyków:)

Warto było brać udział w tym konkursie i wykazać się kreatywnością:) Moje jedno z wielu małe marzenie się spełniło i dzięki wyborowi jury wygrałam NAGRODĘ GŁÓWNĄ jest to maskara Rimmel Scandaleyes z limitowanej edycji Swarowski Elements :) Już nie mogę się doczekać kiedy będzie u mnie w domu  i ozdobi moją półkę w honorowym miejscu :)



A Wasze Wszystkie marzenia się spełniają?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Serdecznie Dziękuję za każdy komentarz :*
Obraźliwe komentarze od Anonimowych odbiorców będą systematycznie usuwane.